12 Kasım 2014 Çarşamba

MESLEK YÜKSEKOKULUNA DİLEKÇE



BOZOK ÜNİVERSİTESİ
MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
BİLGİSAYAR PROGRAMCILIGI BÖLÜM BAŞKANLIĞINA

                                                                                                                      YOZGAT

             Yüksek okulunuzun Bilgisayar Programcılığı İkinci Öğretim 1.sınıfını 2014-2015 öğretim yılında Başarı ile tamamladım.Not ortalamam 4.45'dir

             Erciyes Üniversitesi Kocasinan Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı bölümüne yatay geçiş yapmak istiyorum.Yatay geçiş ile ilgili(Not dökümü,ders içeriği,Disiplin cezası almadığıma dair belge,ösym kazandı belgesi) Evraklarımın Tarafıma Verilmesini İstiyorum.

                Gereğini arz ederim.
           



                                                                                                                              09.08.2015
                                                                                                                                İMZA
                                                                                                             KÜRŞAT ÇALIŞKAN               

                         

ADRES :
GSM   :
E-MAİL:
SINIF DANIŞMANI :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder